17.11.09

--- bUnyi hP jEr, sEmua oRang tEngok ---

Macam biasa bila time break kul 12.30 hingga kul 2.30 petang, aku lepak2 jer kat library. Malas nak balik walaupun umah dekat. Tengah aku blogger, hp ladies kat meja depan aku ni berbunyi. Punya la aku heran sebb semua org terus tengok pada dia. Fuad yang tengah guna komp library kat depan tu pun nak mendonggak kepala nak tgk. Aku? Aku menjeling jer. Aku melihat dengan ekor mata jer. Sbb masa tu aku nak tengok apa respon pelajar2 lain. Now aku dpt lihat reaksi diaorg.

Minda ku terus meneka-neka apa yang mereka fikirkan dan apa tujuan mereka tengok pada ladies tersebut. Mungking nak bagi tanda suruh off hp tu? Atau marah dengan bunyi hp tersebut yg kononnya mengganggu ketenteraman mereka.

Walhal yg tgk tu semuanya pelajar yg bukan study pun. Sembang2 jer. Budak lain yg study kusyuk jer study. Tak pandang pun ladies tersebut.

Ladies tersebut budak KPLI gak. Hehehehe....alah satu permainan hoki dengan aku. Nasib baik xder camera. Kalau tidak compem pic dia dah masuk dlm blog ni. Terkenal la nnt.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...