30.11.09

--- fIrst tRial be a wEdding pHotographer ---

nI firstime aku cuba2 nak jadi wedding photographer. cAmera beli dah lama tp belum try2 lagi. sO aku pikio inilah masanya.
kEbetulan mmber ku kawen time tu. mUla2 dia minta aku shoot, tapi aku kata 'better hg hired pro punya sbb aku masih dlm tempoh percubaan lagi. tApi aku boleh la nyibok2 time hg posing. sAja nak belajar2'.
dIa kata ok.




sO berikut beberapa keping hasilnya. tIme ni aku belum ader external flash k.


lEpas shoot kat umah, aku ajak plak diaorg gi outdoor. lOkasi sekitar kg aku. sItu ada sawah padi. pAda fikiran nice jer.




kAlu korang perasan pic ni ada yg blur sedikit. mYbe shake kot.

aPa itu itukan pengalaman.



friendster & facebook fitrizan_ae@yahoo.com
multiply http://aefitben.multiply.com

2 comments:

  1. cubaan yang bagus...
    lpas nie blh la aku bljar ngan ko...
    aku ngah mnabung nk beli cam bsar2 nie ben..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...