18.12.09

--- kElly cAstle yG tiDak mEsteri ---


uKay2...mmg dah lama gi ke tempat ni. tApi xder la lama sangat. aKu n mmber ku gi masa kenduri umah man benarnya. 07 Dec 2009 jer. y pOst lambat? sAja jer. hAhahaha...

bAlik dari kenduri umah man tu terus jer gi sini. yEr lah Lyn yang beria2 sangat nak pergi. tApi ok gak la kan....



Photobucket
Kelly's Castle.

Photobucket


jOm masuk tengok apa ada kat dlm castle tu.


Photobucket
Ni tingkat bawah. Lorong2 dia gak la.

Photobucket
aKu di bahagian bangunan belakang dari bangunan utama depan td.


tErdapat dua bangunan sebenarnya. yG tersergam tak berapa indah itu adalah bangunan kedua yg di bina oleh Sir ____ setelah bangunan belakangnya runtuh. kiRanya dia nak extend la ke depan. tApi bangunan depan tu pun xsiap gak sbb beliau meninggal dunia di negara asalnya. tU yg xsiap2 sampai la ni.


Photobucket
Ini runtuhan bangunan belakang gak ni.

Photobucket
Kalau u all tengok dari depan, ini ialah bahagian kanan castle tersebut.


pIc2 aku ni guna tripod jer ambil. kEna la ambil sendiri. sUruh org, ader jer yg senget la, jauh berbatu2 la. mAcam2.... hAhahaha....


Photobucket Photobucket
Dua org ni calon2 rancangan GADIS MELAYU TV9. Baget ayu....


kEbetulan masa gi sini ada photoshoot finalis GADIS MELAYU TV9 musim ke 3. dAh boleh vote sekrg ni sementara talian di buka k..... hEhehehe.....



Photobucket
Ni la bangunan belakang tu.


dAh puas raound2 kat bawah, kami naik ke tingkat 1. biLik2 jer yg ader pun. pAstu naik lagi sampai roof. sOrry tercakap orang puteh.


Photobucket
Aku di bumbung pertama. Ni pun tripod jer. hEnsem nya...hahaha....

Photobucket
2 org GADIS MELAYU ni dok buat posing suruh aku shoot. Tp nice....


sEterusnya kami naik ke bumbung atas sekali. sEkali sekala kedengaran suara pengawal memberi amaran kepada pelancong yang bertindak agresif semasa berada di bumbung. kAta beliau, "kalu jatuh sendiri tanggung k".

kEbetulan hujan renyai2 turun time tu. sO berteduh kejap dlm bangunan. hUjan benti jer kami keluar. kEbetulan ada pelangi lepas hujan tu. sEmpat la ambil pic tu.


Photobucket
Nampak pelangi tu.


aPa lagi, semua nak shoot berlatarbelakangkan pokok dan pelangi tu. aDuhhh....


Photobucket
Yesss!! akhirnya pic aku jer yg ader pelangi.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Posing pun nak kena kerah.


di Sebabkan pemandangan yang indah selepas hujan tu aku shoot beberapa keping lagi. cAnteknya....


Photobucket

Photobucket

Photobucket
Jejaka yang berposing berlatarbelakangkan pemandangan indah.


mEncemburui pic aku yang cantek itu, gadis melayu ni pun nak jugak. uKay2.... aKu shoot...


Photobucket
Buat LOVE. Seb baik jadi.

Photobucket
Tuan punya camera pun nak gak.


hAbis kat atas tu, kami turun semula kat bumbung bawah tu sbb td xsempat shoot sbb hujan. uKay2......


Photobucket
Pic candid.


diAorg ni nak ambil pic lompat sebenarnya.


Photobucket
Ingin lebih tinggi dari roof.


dAri tadi asyik pic solo dan duo jer, kali ni berempat plak.


Photobucket
First pic semua 4 orang.


ni dAh nak sampai hujung2 dah. kAmi pun turun. sEbelum pulang ambil la beberapa keping group pic.


Photobucket

Photobucket

Photobucket


aKu suruh buat aksi bebas atau ceria. lAst2 aku sorg jer yg lebih2. tP ok la nice. hAhahaha...


Photobucket

Photobucket

~:: TAMAT ::~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...