25.12.09

--- nAdzmi & iTta wEdding dAy ---

sEriusly aku merindui blog aku ini. lAma giler tidak menjenguk2 blog ni. nOw aku kembali dengan buah tangan yg terbaru. hEhehehe.....

iNi merupakan hasil karya aku yang terbaru. pUas hati gak la dengan hasil kali ni. kAlu sebelum ni aku menggunakan white sticky album, but kali ni aku guna black plak. nIce jugak sebenarnya n i like....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


bErikut adalah beberapa pic terbaik untuk tatapan u all.

aYat dalm pic ni create sendiri tau....
Photobucket


dUa pic black n white ni di ambil masa diaorg tgh make-up kat kedai....
Photobucket

Photobucket

lEbih menarik tentang majlis ni ialah perarakkan pengantin dengan menaiki motosikal antik. nI khas dari kelab moto antik perlis dan kedah.....hehehe....nama penuh kelab xhingat. sOrry... aPa pun best2. kEnangan nihhhh....
Photobucket


kEtibaan pengantin. wArna macam warna raja la plak....
Photobucket


rAja separuh hari tengah bersanding...
Photobucket


bEntuk LOVE... auwww...romantissss
Photobucket


kEayuaan... malu2 kucing gi tu...
Photobucket


pIc paling aku suke.... lOok classic... sEriussss....
Photobucket


ni Time outdoor plak. kat belakang caltex pun ok what....
Photobucket

uNtuk pengetahuan ni firstime wedding pic aku edit guna teknik yg agak heavy. pIc2 outdoor ni ala2 DRAMATIC HDR. pAstu aku smooth kan. mUlanya risau takut costumer xsuke. pIc2 cam ni dlm komputer mmg cantik. cUma takut cuci tu hilang kualiti. tApi akhirnya cucian berjaya. cAntik gak benarnya n my costumer like it. hEhehehe....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...