15.2.10

--- wEdding Karim & Mila ---

jOb terkejut tergempaq jer ni... mEmber punya pasal ambil la jugak. pEndek la cuti aku. tApi sukeeeeeee.....

jOb bermula dengan majlis kenduri di sebelah umah perempuan di Sg Korok. aRea2 Gunung Keriang nunnn... cAm biasa la aku shoot. aLah mcm juruphoto lain gak. tApi aku biasa2 jer.

Gabungan

sEbelah petang nya pula kami ke Taman Jubli Perak (Taman Rimba) untuk sesi outdoor. aLah yg sebelah Wisma Darulaman tu. kAn ade 2 buah rumah melayu tradisional. sEtiba di situ dah ada 1 pasangan pengantin dok shoot gak. pAstu dtg lagi pasangan lain plak. pOpular sungguh kat situ...

cerita kita
Hah! buat per tu....

mUsim kering menyebabkan rumput dan pokok2 sini agak kekeringan. sO warna hijau agak kurang.

Selang 2 hari majlis belah lelaki plak. aRea Simpg Kuala sana. bElah petangnya Karim (pengantin lelaki) bg cadangan outdoor di Kuala Kedah. aLah kat Kota Pertahanan Kedah Lama. mUla nya aku kurang bersetuju memandangkan terik matahari yg bg aku susah nak ambil gambar. nAnti mata pengantin jadi kecil sbb panahan matahari.

Photobucket

Photobucket
Ala2 Alif Firdaus la plak

kAmi mengambil risiko ke sana gak. rUmput kering jer. mAtahari petang banyak menyimbahkan cahaya oren. sO pic banyak yg ke oren2 ngan.

aCtually ni job yg paling tertekan kerana aku berusaha gigih untuk menyiapkannya sebelum aku balik Mersing. sO satu job aku ambil masa 2 hari tuk siapkannya. tErtekan bukannya apa cuma nak cari idea yg lebih mantap. mEmang aku camtu. sEtiap album xsuke sama dengan yg sebelum2 ni. nAk kasi yg terbaik punya. iNi lah hasil atau idea dlm kekalutan menyiapkan album ni. hEhehehe....

cAbaran gak la masa nak edit. aPa pun pengantin berpuas hati dengan hasil kerja aku. hOreyyyy!!!!...alhamdulillah...

~~~end~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...