23.7.14

--- Bazar Ramadhan Mersing ---

Assalamualaikum...... hai....salam bazar Ramadhan. Hihihihi..... Ramadhan dah hujung-hujung dah. Ni baru aku berkesempatan menjengok bazar. Al maklum la, area tempat kerja tak ada bazar-bazar nih. Yang ada lautan membiru jer.

Tak per, tak penting pun. Di kesempatan berada di darat nih, aku pun jalan-jalan bazar Ramadhan area Mersing. Tak salah aku, ada 2 bazar Ramadhan kat Mersing nih. Satu yang kat Tunas Manja (seperti dalam gambar2) dan satu lagi kat area Tanjung. Tapak pasar malam.

Untuk petang ni, aku pergi yang berdekatan dengan Tunas Manja. What so special about bazar ni sampai nak masuk blog bagai? Owh...! Soalan ke nih? Ok2.......sebenarnya memang tak ada yang menarik pun. Tak ada nama kuih muih yang mencarut. Tak ada yang pelik-pelik. Semuanya normal.

Aku kan banyak masa, so aku sesaja ja tulis. Saja kasi hidup blog ni. Selain itu, nak shared with outsider of Mersing. Korang jangan tak percaya, bahwa, ada orang tak tahu pun Mersing tu negeri mana?

Hasil tangkapan jalan-jalan bazar kali nih, aku hanya beli roti John ayam, RM2 sahaja. Malas beli. Oklah, nak ending kan entry ni, aku ucapkan selamat berbuka....... hihihihihi




Sangat laku beriani kambing diaorg nih

Yang ni lagi rileks, sebelum jam 6 dah settle jualan. Lagi laku...hihihihi

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...